maandag 10 november 2008

Gevonden voorwerpen

Gisteren zoveel mooie dingen gezien! Ik was me een beetje aan het vervelen, en bedacht dat ik met het kleine beetje wol en een haaknaald dat ik nog over had van mijn nieuwe gehaakte sjaal, wel een bloemetje kon haken. Op het web naar een patroontje gezocht, maar ik had te weinig wol, en voor het andere garen geen passende haaknaalden. Het lijkt me trouwens leuk om veel van deze sterretjes te maken om straks de kerstboom mee te versieren!

Dan maar wat rondgesurft om te zien wat andere mensen maken. Ik zal een paar mooie dingen in een lijstje zetten, ergens op deze pagina van dit brandnieuwe blogje! Moet ik wel eerst uitzoeken hoe het werkt...

Toen ik deze blog tegenkwam, op zoek naar mooie plaatjes van zeepaardjes, dacht ik: Ik wil ook een blog met mooie dingen! Wat geweldig dat iemand zo'n blog maakt. Je zou willen dat je het zelf bedacht had.

Lief heeft me geholpen deze blog te maken. Ik hou van je!


Geen opmerkingen: